فدای چشمات

فدای چشمات اگه چشمام بارونیه 


    فدای چشمات اگه گریم پنهونیه 

فدای چشمات اگه هنوز پریشونم به خاطر تو 

 

فدای چشمات تلخی لحظه های من 


فدای چشمات لرزیدن صدای من


فدای چشمات اگه خراب و داغونم بخاطر تو 

بی تو تموم میشه کارم

 


خیلی دوست دارم

 


منو نمی خوای 

بی تو  


تموم میشه رویام 


ویرون می شه دنیام 


چرا نمیای؟ 

بی تو 


ستاره ها کورند 


خاطره ها دورند 


منو نمی خوای 

بی تو

 


شبای من تاره 


چشمات و کم داره 


چرا نمی یای؟ 

بی تو تموم میشه کارم 


خیلی دوست دارم 


منو نمی خوای 

بی تو 


تموم میشه رویام 


ویرون می شه دنیام

 


چرا نمیای؟ 

فدای چشمات اگه چشمام بارونیه 


فدای چشمات اگه گریم پنهونیه 


فدای چشمات اگه هنوز پریشونم به خاطر تو 

فدای چشمات تلخی لحظه های من 


فدای چشمات لرزیدن صدای من 


فدای چشمات اگه خراب و داغونم بخاطرت 

فدای چشمات اگه چشمام بارونیه 


فدای چشمات اگه گریم پنهونیه 


فدای چشمات اگه هنوز پریشونم به خاطر تو 

 

 
 
 
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد