فقط دلم تنگ است

میدونم شاید نخونی حرفامو

چند روزه دلم واسه خودم تنگ شده

 اون وقتایی که بودی

 من یه جور دیگه بودم انگاری بهتر بودم مهربونتر بودم حوصله واسه دلای دیگه داشتم !

الان که نیستی دلم حوصله ی خودشم نداره آخه پر از علامت سواله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونی چند ساعته بدون حضورت دارم نفس میکشم

چند بار تقویمو ورق زدم ؟

میدونی دلم بد جوری دلواپس شده

از شور و شوق با تو بودن خبری نیست ؟!

قلبم داره یواش یواش عادت میکنه به آروم زدن

بعضی وقتا میگم نکنه

داره از حرکت می افته

نکنه کم بیارم دیگه طاقت ندارم...  

میدونم که دیگه بهت تعلق ندارم وپیشت نیستم واینم اولین سالیه که بدون حضور من تولدت رو جشن میگیرم خواستم بهت تولدت رو تبریک بگم وامیدوارم هرجا که هستی خوشحال وخوشبخت باشی وهمیشه روزات پرازشادی باشه  

نظرات 1 + ارسال نظر
ALI یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://ALISORKH.BLOGFA.COM

BIA2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد