ار غم خبری نبود

از غم خبری نبود اگر عشق نبود
دل بود ولی چه سود اگر عشق نبود ؟
بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود
این دایره ی کبود ، اگر عشق نبود
از آینه ها غبار خاموشی را
عکس چه کسی زدود اگر عشق نبود ؟
در سینه ی هر سنگدلی در تپش است
از این همه دل چه سود اگر عشق نبود ؟
بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود ؟
دل چشم نمی گشود اگر عشق نبود
از دست تو در این همه سرگردانی
تکلیف دلم چه بود اگر عشق نبود ؟


نذار امشبم با یه بغض سر بشم  /  بزن زیر گریه چشات تر بشن

بذار چشماتو خیلی آروم رو هم  /  بزن زیر گریه سبک شی یه کم

یه امشب غرورو بذارش کنار  /  اگه ابری هستی با لذت ببار

هنوزم اگه عاشقش هستی که  /  نریز غصه هاتو تو قلبت دیگه

غرورت نذار دیگه خسته ات کنه /  اگه نیست باید دلشکسته ات کنه

نمی تونی پنهون کنی داغونی  /  نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

هنوز عاشقی و دوستش داری تو  /  نشونش بده اشکای جاریتو

نمی تونی پنهون کنی داغونی  /  نمی تونی یادش نباشی به این آسونی


تو نمی دونی چقدر دلم واسه تو تنگه/نه نمی دونم چرا دلت یه تیکه سنگه

تو٫تو رفتی با کسی،به من نمیرسیو/من بگو چیکار کنم این همه بی کسی رو

منو ببخش که بهونه گیرم / اگه هنوز واست می میرم

منو ببخش اگه هنوز می خوام بهت برسم/اگه هنوز واست دلواپسم

اگه میگم به فکرم باش یه کم/من تنهام

تا میگم دوسِت دارم یکی بهم میگه هیس/نه گمونم هیچکسی به فکر درد من نیست

تو،تو رفتی با کسی به من نمی رسیو/من بگو چیکار کنم این همه بی کسی رو

منو ببخش که بهونه گیرم / اگه هنوز واست می میرم

منو ببخش اگه هنوز میخوام بهت برسم/اگه هنوز واست دلواپسم

اگه میگم به فکرم باش یه کم / منو ببخش

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر تنها چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://alone-boy884.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون از اینکه به وبم سر زدی.
راسش همونطور که نوشتم وبم تعطیله اما بازم به دوستام سر میزنم
راسی وبت خیلی قشنگه و از شعرات خوشم اومد
موفق باشی
بای ۲ های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد