ان روز

پنجره های مه گرفته /  یادآور نبودن تو هستند

 آن روز که در تنهائی ام تو را صدا کردم /  آن روز که همه ی لحظات عشق را در تو یافتم

 آن روز که خویشی نداشتم جز غربت خودم /   آن روز که آخرین همسفرم تو بودی و بس

 آن روز که گریه ام هیچ بود و خنده ام هیچ /   آن روز که فریادهایم در سکوت سرد تو خفه شد

 آن روز که من درشعاع آفتاب پائیزی تو را گم کردم

 ولی دل می داند ...  جان می داند

 با همه ی نبودنهایت  /   تو را ...   تنها تو را دوست دارم


به من بفهمون،کجای سرنوشتم / دارم میرم جهنم،یا راهیِ بهشتم

از این دوراهی،دلخوشی ندارم / یا می خورم به پائیز،یا میرسه بهارم

مثل ابرا همه اش تبعید میشم / با هیچ کوهی سر سازش ندارم

یه موجم که با دریا قهر کرده / بدونِ تو من آرامش ندارم

گمت کردم ولی غافل از اینکه / خدا با این بزرگی گم نمیشه

مواظب بودی از دستت نیفتم / هوامو داری و داشتی همیشه

دارم نابود میشم،دود میشم / بذار آتیشه این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکیایی / نذار عمرم با جون کندن حروم شه


رگ خواب این دل،تو دستِ تو بوده / ترک های قلبم شکست تو بوده

منو با یه بوسه،به ابرا کشوندی / با یک قطره اشکت،به آتیش نشوندی

مدارا نکردی،با دلواپسیم و / ندیده گرفتی،غم بی کسیمو

با این آرزویی،که بی تو محاله / یه شب خواب آروم،فقط یک خیاله

چقدر حیفِ این عشق،همینجور هدر شه / یکی از من و تو،بره دربه در شه

باید سر کنم با،همین جای خالی / حالا تو نبودم،بگو در چه حالی

مدارا نکردی،با دلواپسیم و / ندیده گرفتی،غم بی کسیمو

با این آرزویی،که بی تو محاله / یه شب خواب آروم،فقط یک خیاله


حالا که امید بودن تو در کنارم داره می میره / منم و گریه ی ممتد نصفه شب و دوباره دلم می گیره

حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته،چجوری بشکنمش /  بیا وببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره /  که داره از غصه می میره

عذابم میده این جای خالی / زجرم میده این خاطراتو / فکرم بی تو داغون و خسته است / کاش بره از یادم اون صداتو

عذابم می ده  ..... عذابم می ده  ......

منم و این جای خالی که بی تو هیچوقت پر نمیشه / منم و این عکس کهنه که از گریه ام دلخور نمیشه

منم و این حال و روزی که بی تو تعریفی نداره / منم و این جسم تو خالی که بی تو هی کم میاره

عذابم میده این جای خالی / زجرم میده این خاطراتو /  فکرم بی تو داغون و خسته است / کاش بره از یادم اون صداتو

عذابم می ده  ..... عذابم می ده  ......

تا خوابتو می بینم میگم شاید وقتش رسیده / بی خوابی می شینه توی چشمام مهلت نمیده نه

دوباره نیستی تو شعرام،حرفی واسه ی گفتن ندارم / دوباره نیستی و بغض گلومو میگیره باز کم میارم

حالا که امید بودن تو در کنارم داره می میره / منم و گریه ی ممتد نصفه شب و دوباره دلم می گیره

حالا که نیستی و بغض گلومو گرفته،چجوری بشکنمش /  بیا وببین دقیقه هایی که نیستی اونقده دلگیره /  که داره از غصه می میره

عذابم میده این جای خالی / زجرم میده این خاطراتو / فکرم بی تو داغون و خسته است / کاش بره از یادم اون صداتو

عذابم می ده  ..... عذابم می ده  ...... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد