توکه رفتی؟؟؟؟؟؟

تو که رفتی خیلی چیزا عوض شد .... خیلی لحظه هام خاکستری شدن

تو که رفتی حجم تنهاییمو هیچکس نتونست اندازه بگیره ....

نبض خنده هام نمی زد ....

زندگی شونه خالی کرد ... از من ... از خاطره هام ....

تو که رفتی جاده ها ردّ پاتو گم کردن .....

تو که رفتی.....

..............تو که رفتی.....

............................تو که رفتی ......

فقط  سکوت کردم   ....  فقط فقط سکوت

همه چی رو سپردم به صاحبش.... به خدا

تو که رفتی فقط سکوت کردم

 و سکوتم ترانه شد .......


شیشه ای می شکند ...

 

یک نفر می پرسد ... چرا شیشه شکست؟

 

مادر می گوید ... شاید این رفع بلاست.

 

یک نفر زمزمه کرد ... باد سرد وحشی مثل یک کودک شیطان آمد.

 

شیشه ی پنجره را زود شکست.

 

کاش امشب که دلم مثل آن شیشه ی مغرور شکست، عابری خنده کنان می آمد ...

 

تکه ای از آن را برمی داشت مرهمی بر دل تنگم می شد...

 

اما امشب دیدم ...

 

هیچ کس هیچ نگفت غصه ام را نشنید ...

 

از خودم می پرسم آیا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟

 

دل من سخت شکست اما، هیچ کس هیچ نگفت و نپرسید چرا ؟  

نظرات 1 + ارسال نظر
سولماز شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://khateratsolmaz.blogsky.com

از افسوس خوردن نسبت به رویدادهای گذشته دست بشویید


غم و اندوه و افسوس ، کوچک‌ترین تغییر در گذشته‌ی شما پدید نمی آورد

سلام
دوست عزیزم .خوبی گلم؟
هاجر جان نمی دونم چی بگم. عاشقی خیلی سخته . اینکه یکی رو دوست داشته باشی ولی اون تو رو دوست نداشته باشه. این اتفاق برای منم افتاده و ضربه شدیدی به من زده. می دونی خیلی حادثه ها خیلی واقعیت ها قبولش واسه آدم سخته ولی متاسفانه چاره ای نیست باید قبول کرد. اگه بپذیری که زندگی راحت تر می شه برات خیلی راحت تر و گرنه باید اونقدر عذاب بکشی خودت بخوری که نگوووووووو. پس باید قبول کنی که همیشه همه چی اونجور که آدم دلش می خواد نیست و نمیشه. باید هر اتفاقی بد یا خوب پذیرا باشی. اگه اون تو رو نمی خواد عیبی نداره نخواد. سعی کن فراموشش کنی این تنها راه حل هستش. فکر نکن دارم نصحیت می کنم. من در هیچ مرحله ای از نصحیت کردن نیستم. فقط تجربه این 2-3 سال اخیر زندگی خودمو بهت گفتم. چون من 2 بار عاشق شدم. اول عاشق کسی که دوستم نداشت و دومی عشق دو طرفه ای که به من ضربه زد ولی من همچنان دوستش دارم ولی چون بهم نمی رسیدیم ترجیح دادم جدا باشیم. پس بی خیال اینجور دوست داشتنا. بذار یه روز یه عشق بیاد که دو طرفه باشه و بمونه واسه همیشه عشقی که دو طرف برای هم باشن دو طرف همو بخوان. به امید اون روز که توام عشق ات رو پیدا کنی و منم همینطور
دوستت دارم دوست گلم مواظب خودت باش
هر وقت خواستی درد و دل کنی و تنها بودی خوشحال میشم با هم حرف بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد