هرگاه دلم رفت<<<>>>>>

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد،

تو او را خراب کردی،

خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم،

 تو دلم را شکستی،عشق هر کسی را که به دل گرفتم،

تو قرار از من گرفتی،

هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم،

در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی

، برای دلم امنیتی به وجود آورم،

تو یکباره همه را برهم زدی،

و در طوفان های وحشتزای حوادث  رهایم کردی،

تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته

 باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم...

 

 تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو

آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم،

و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم...

 خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم."  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد