اس ام اس ارسالی

گرچه دنیا فراموش کند خاطره هارا"توفراموش نکن خاطرمارا...... ارسالی مهشید 

 


 ازعشق تومن جوجه خروسم/قدقدبکنی لبتو میبوسم....... ارسالی اسیه


 

 دل بسته به سکه های قلک بودیم"دنبال بهانه های کوچک بودیم رویای بزرگتر شدن خوب نبود ای کاش تمام عمر کودک بودیم ...................ارسای لیلا

اگرچه نازنینان را وفانیست گلستانی چوباغ اشنا نیست اگر برچرخ هفتم پابگذارم دلم یک لحظه از یادت جدا نیست....... ارسالی پروین 

 

بهترین سلام تقدیم به کسی که معرفتش دریاست وگاه گاهی هم به یادماست...... ارسالی نسیم 

 

این پیام فقط جهت زدن حاضری در دلت بود تابدونی بیادتم.......ارسالی سحر 

 

فدای رفیقی که روطاقچه دلش گاهی قاب ماروهم یه دستمال میکشه......ارسالی نسیم 

 

من اگرباتونباشم دل من همیشه باتوست تواگرکنی فراموش من همیشه دارمت دوست.....ارسالی ندا 

 

دستمال خیس ارزوهایم رافشردم:همین سه قطره چکید:به.یادت.هستم...ارسالی مهشید 

 

دل تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره حاضردلم فدات شه تا که قلب تونگیره...... ارسالی اسیه 

 

MIKHAM: 

 

 

 

 

 

 

 

 

shamet.khosh hal shodi.fekr kardy mikham 

 

 

 

 

  

 

Horamet.khosh hal tar bash chon mikham 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To ghalbam ارسالی از فرشته  

 

 

نگی به ک30 

خیلی نف30 

از هرکی بپر30 

به این جمله میر30 

که واسه من همه ک30 ................ارسالی از سحر 

 

اگرباران چشمانت فروریخت کویر قلب مارا هم دعاکن........ارسالی ازمهشید 

 

به زندانی گفتن از توتنهاترکیست؟گفت کسی که دلش زندانی دیگری است.........ارسالی از سحر 

 

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست تنها به نگاه اومیسپارمت...ارسالی از نسیم 

 

یک گل برات فرستادم امد؟ببین اینقدر گلی که روش نشده بیاد..... ارسالی از اسیه 

 

بهترین ها را نمیتوان دید ولمس کرد باید انها را در قلب خود احساس کرد.....ارسالی پرستو 

 

محبت را به نام دوست ارزان میکنیم تا صداقت زنده است ماهم رفاقت میکنیم.....ارسال از سحر 

 

همبستر گل گشته ام همبستر خاکم مکن:قطره قطره میچکم از چشم خود پاکم مکن....ارسالی از ندا 

 

یه قلب ساده از  

تو 

عشق وعلاقه از  

من 

فقط وفقط توگل باش  

ریشه وساقه از من......ارسالی از نسیم 

  

 

هرشب بروکنار پنجره تاستاره ها ببیننت وحسودیشون بشه که ماهشون مال منه.....ارسالی از لیلا

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد