اس ام اس عاشقانه

شاه نشین قلب من تکیه گه خیال توست گرچه دورم زبرت ولی دلم بیادتوست 

سه شاخه گل برات میفرستم یکیش از طرف خداونده که نگهدارت باشه دومی از طرف دلمه که دوستت داره سومی از طرف چشامه که دیدارت رومیطلبه 

گرچه دنیا فراموش کند خاطره هاراتو؛فراموش نکن خاطرمارا...؟

از عشق تومن جوجه خروسم /قدقد بکنی لبتومیبوسم 

شادباش که از شادی تودل شادم؛تاتوشادی زغم هردوجهان آزادم:لذت زندگی من همه خرسندی توست بی وفایم که وفایت برود از یادم 

 

اتل متل جدایی دلم میگه کجایی؟دوستت دارم خدایی بس که توباصفایی 

اس ام اس زدم ازت خداحافظی کنم اگه خوبی بدی از ما دیدی حلال کن آخه برای همیشه دارمم میرم کره ی ماه تا بتونم تا ابد دورت بگردم 

 

اگه دنیا روبهم بدن که بی خیال توبشم تورو میگیرم وبی خیال دنیا میشم 

من اسیر واژه محبتم؛ خالی از کینه دل وحسادتم عاشق دست های بارفاقتم زندگی اینجوری داده عادتم. 

دلتنگ که باشی هیچ کس جز دلدار به دادت نمیرسه دلداده ی دلتنگیاتم. 

بادکنک دلتنگیم پرشده از هوای تو پیام ندی میترکه خونش میفته پای تو 

 

 

برو 

برودیگه 

نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم 

              O

     :. ---------------- ؛

              JL  / 

بپرتوبغلم دلم برات تنگ شده 

 

 

 

 

 

اونی که عاشقش بودم از دست دادمش حالا اونی که منو داره دوستش دارم 

 

هروقت بی حوا لبتو گاز گرفتی بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته 

 

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟گفت هرچی میخوای نوکم بزن اما تنهام نذار 

 

تفاوت من وتو در این است که من برای تو خاطره شدم وتو برای من رویا 

 

عمریست که ویران شده ام/ساکت وسرد پریشان شده ایم 

تا توآیی ومرا دریابی/ من اسیر شب طوفان شده ام/ 

 

گفتی که برمیگردی وقتی گل در اومد/صبر دلم سراومد از توخبر نیومد 

 

صددفعه بهت گفتم لباساتو جلوم تکون نده دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم 

 

هیچ ثروتی بالاتر از مهربانی نیست یادت باشه توخیلی ثروتمندی یه خورده از ثروتت روهم به ما بدی چی میشه اخه؟؟...... 

 

کاش به جای جدایی مردن بود چون مردن یه لحظه است اما جدایی ذره ذره مردن..................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد